Wednesday, March 16, 2011

The Journey has begun.....

Assalammualaikum kenkawan lama dan baru ,

Bersyukur kehadrat Ilahi berkat dan Nikmat yang diberikan olehNya dapat menghirup lagi udara yang dikurniakan tanpa ia meminta  balasan apatah lagi  bayaran setiap anugerahNya untuk kita nikmati sekarang.
Berbalik  pada hajat dihati  berblog adalah untuk mengisi masa lapang disamping minat berkongsi,mencari kelainan,menambah kawan,bertukar pendapat dan juga menambah pendapatannn..

Dengan adanya media internet atau alam siber ini kita bertuah dan patut bersyukur banyak manfaat dan pengetahuan kita timba darinya,tak kurang juga perkara  negetif..setiap benda ada baik buruknya yang menjadikannya buruk adalah KITAA!! ataupun  NAWAITU kita,setuju atau tidak  itulah hakikatnya.Kalau kita berusha menjadikan diri lebih baik InsyaAllah(Tuhan tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum melainkan dirinya sendiri..pernah dengarkan??)Itulah saya dalam kumpulan yang sedang  berusaha ke arah pembaharuan,yang malas jadi  pelan2jadi  rajin,yang lambat dipercepatkkan,yang lara dibuang sejauh  mungkin..banyak lagi  semperna menyambut  Maal Hijrah  1432

Malam  makin malam ,mata makin malap,enough is enough..that all for tonite..

No comments:

Post a Comment